Grąžinimas

Prekių grąžinimas

Tinkamos kokybės naudotos prekės, sendaikčiai ir antikvaras gali būti keičiamos ar grąžinamos tik pardavėjui sutikus, per 14 dienų nuo nuotolinės sutarties sudarymo momento.

Netinkamos kokybės naudotos prekės keičiamos ir grąžinamos Civiliniame kodekse ir Vyriausybės nutarimu patvirtintose Mažmeninės prekybos taisyklėse nustatyta tvarka jei jos neatitinka pardavėjo pateikto aprašymo ir neturi tokių savybių kaip prekės, kurias pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį, jei jos netinkamos naudoti tam, kam paprastai tokios rūšies prekės yra naudojamos, jei jos netinka naudoti pagal konkrečią paskirtį, apie kurią pirkėjas pranešė pardavėjui sutarties sudarymo metu ir su kuria pardavėjas sutiko arba jei jos neatitinka kokybės rodiklių, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio daiktams ir kurių pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal daikto pobūdį ar pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus, įskaitant reklamą ir prekių ženklinimą, dėl prekių konkrečių savybių.

Jeigu sutarties sudarymo metu pirkėjas žinojo arba turėjo žinoti apie prekių neatitikimus, laikoma, kad jos buvo tinkamos kokybės.

Pinigų ir prekės grąžinimo procedūra

  1. Norėdamas grąžinti įsigytą daiktą, pirkėjas apie tai per 14 dienų privalo informuoti pardavėją per savo paskyrą ir UAB „Epalete“ el.paštu info@antikvarogalerija.lt, nurodydamas užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį.
  2. UAB „Epalete“ įšaldo pervedimo sumą pagal pateiktą prašymą ir pakeičia grąžintino užsakymo požymį.
  3. Pardavėjas naudodamasis savo paskyra ir pirkėjo užsakymu informuoja pirkėją, bei UAB „Epalete“ el.paštu info@antikvarogalerija.lt apie sutikimą/nesutikimą priimti daiktą ir sutikimą/nesutikimą, kad pinigai būtų pervesti atgal į pirkėjo sąskaitą, nurodydamas užsakymo pagal kurį prekė grąžintina numerį ir sutikimą ar motyvuotą atsisakymą priimti grąžinamą daiktą.
    1. Sprendimai turi būti priimami remiantis šiomis taisyklėmis.
  4. Jeigu pardavėjas sutinka, pirkėjas išsiunčia daiktą pardavėjui ir apie eigą informuoja pardavėją ir UAB „Epalete“ el.paštu info@antikvarogalerija.lt nurodydamas siuntos detales.
  5. Pardavėjas gavęs prekę informuoja UAB „Epalete“ el.paštu info@antikvarogalerija.lt, kad grąžintina prekė jį pasiekė ir jis neprieštarauja, kad pinigai už prekę būtų grąžinti į pirkėjo sąskaitą.
  6. UAB „Epalete“ atlieka pinigų grąžinimą pirkėjui.

Jeigu daiktas jūsų nepasiekė

Jeigu daiktas už kurį jūs sumokėjote jūsų nepasiekė per nustatytą terminą, apie tai privalote informuoti UAB „Epalete“ el.paštu info@antikvarogalerija.lt nurodydami užsakymo numerį ir pridėdami pavedimo už daiktą kopiją.

Tuo atveju jeigu pinigai pasiekė mūsų sąskaitą, mes susisieksime su daikto pardavėju ir patikslinsime priežastis. Apie eigą informuosime jus el.paštu, o jeigu daiktas nebuvo išsiųstas pardavėjo nurodytomis sąlygomis, grąžinsime jums pinigu.

Atkreipiame dėmesį, kad siuntos gali užtrukti dėl vežėjų darbo specifikos prieš nacionalines šventes. Siekiant išvengti nesusipratimų prašykite, kad pardavėjas nurodytų siuntos numerį ir suteiktų pilną informaciją apie vežėją.